Amerikanska ambassaden

Sitter på vandrar hemmet nu.. Tro det eller ej, så kunde det tydligen bli värre än vad det var när jag skrev igår! Yousif och jag la oss runt 12, och kvart i 4 vaknar vi av en massa skratt och höga röster utanför oss. Fy fan vad arg jag var. Hur kan man vara så respektlös mot andra människor? AHHH!
Räckte det inte med allt äckligt hår i sängen? Eller att vårt rum luktar piss? Eller att fönstret inte går att stänga och det blir kallt? Eller matresterna på all "ren disk"? Eller, förlåååt, Könshåret i duschen!
Kanske inte hotellets fel utan gästernas, men det är iaf hotellets fel att de gav oss fel kod så vi inte kom in i går, och att vi nästan fick parkeringsböter på grund av att de glömt de oss en parkeringslapp. Och att det förövrigt är äckligt här! blä!

Jag fick iaf visum idag, och det var ju bra! Haha! På amerikanska ambassaden kan vi verkligen snacka säkerhet på hög nivå. Hade tid klockan 10 och kom ut därifårn vid lite över 12. Alltså två timmarsväntan, för att de skulle ställa mig frågorna: När slutade du skolan? Vad gjorde du efter det? Vad jobbar dina värdföräldrar i Usa med? Med vem bor du?

Efter att jag sa att jag bor hos mamma och pappa fast på olika adresser så började han prata om hans brors barn som oxå flyttar imellan och hur mkt körande det blir osv.. Haha! Sen var det klart och visumet skickas hem till mig snart.

Har även träffat två tjejer som ska åka från köpenhamn samma datum som mig. Varit och lunchat tillsammans och de är hur trevliga som helst, så just nu mår jag väldigt bra och ser verkligen fram emot nästa måndag!

FÖR DÅ ÅKER JAG! ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback