Bara två veckor kvar nu..

Jag kan inte förstå hur det bara kan vara två veckor kvar tills jag åker. Och att jag inte kommer att vara i Kalmar på ett helt år. Och att min vardag som jag har nu, kommer vara totalt utbytt om 2 veckor. HELT SJUKT!
I helgen fick jag ett mail av den äldsta flickan i familjen, hon som är 9 år. Hon sa att hon längtade efter att prata med mig och tills jag flyttar hem till dem. Hon skrev att jag ska ha så kul mina sista veckor i Sverige och sedan säga hej då till mina vänner och HELLO AMERICA! :) Haha, så söt!

Jag börjar bli nervös nu.. Och jag vet att mina närmaste även de börjar bli lite nervös och verkligen börjar förstå att jag åker snart. Det är så skönt att veta att man har så många som älskar en och stöttar en, och finns kvar även när man kommer hem :) och fortfarande älskar en lika mycket fast man varit borta ett helt år, haha.

» Sanna

Det verkar som du har hittat en jättebra familj. Jag förstår att du är nervös, men jag är säker på att det kommer gå hur bra som helst. Fatta vilket äventyr, New York liksom!!! woho!!!

Jag ska försöka skriva till dig lite oftare och kommentera din blogg, jag vet hur glad man blir när man har fått mejl eller en kommentar och hur mycket det betyder, särskilt i början.

Du vet att du kan höra av dig när som helst!



Lycka till min älskade vän och njut av din tid i New York!! Säg ja till saker och gör sånt du aldrig annars skulle ha gjort. (Inom vissa gränder förstås ;) )



xoxo

Datum: 2009-11-04 / Tid: 03:24:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback