Ett glatt inlägg för omväxlingens skull..

Hahaha :) Jag har haft en jätte trevlig kväll med Elin.. Nu är jag sjukt trött och måste sova, men ville bara skriva ett kort inlägg om att det trots en jätte jobbig vecka med hemlängtan och massa spyor, så finns det hopp och nytt självförtroende här borta i New Jersey :) Finally!

Nästan lite för glatt här just nu, för Elin och jag blev medlemar i ett gym i kväll. Hahaha, så nu har jag inga undanflyker, dags att börja röra på mig och hitta på lite saker. Gymmet är hur häftigt som helst och har även klasser i yoga, arobics, styrka och dans. Lovely! Finns även en stor biosal med ungefär 25 löparband, hahah! Där kan man ju lätt bränna en timme. Det kostade 400 kr att bli medlem, men efter det kostar det bara 25 dollar i månaden, vilket är ungefär 200 kr. Kan inte bli bättre, det är nästan så billigt att jag inte behöver få skuldkänslor om jag inte tränar ;)

Detta firades iaf med chips, dipp och läsk framför en hyrdfilm. Oroa er inte! Man får unna sig ibland, även om man är i Amerika där dem unnar sig fett varje dag. Och det är okej att äta onyttigt ibland, iaf om man ska börja träna! Som tur är har jag inte gjort en Bridget Jones och tröst ätit under tiden jag mått dåligt, lite kredit för det!

Imorgon är det thanksgiving, jag är tacksam för min familj, Yousif, Släkt och vänner <3
» Pappa

Hej gumman!Härligt att Elin och du hittat ett bra gym. Chipsen mm ni åt framför filmen, var det efterrätten? iochmed att ni åt sunt till middag, hahah. Älskar dig. Pappa

Datum: 2009-11-26 / Tid: 07:58:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback