Ett hejdå från Malmö..

Nu sitter jag här i Malmö, och spenderar mina sista timmar i Sverige. Idag har jag packat klart det sista och fixat med flygbiljetter, visumpapper och försäkringskort. Hela dagen har gått åt att springa runt och fundera över vad det är man kanske kan ha glömt.

Sa hej då till mamma runt klockan 3 idag. Kändes så himla konstigt att säga hejdå, för man förstår verkligen inte att man inte kommer krama varandra på flera månder. Blev självklart lite tårar och mycket kramar, och fina ord! Jag älskar dig mamma! :) <3

Sedan var det dax att säga Hejdå till Yousif. Det var tufft. Verkligen. Vi har umgåtts så mycket tillsammans och sovit i varandras armar, så nu när man inte har den famnen kommer det kännas otroligt ensamt. Jag kommer verkligen sakna värmen av hans kramar och att umgås med honom. Y - Jag älskar dig, tack för att du stöttar mig i det här och vill att jag ska följa mina drömmar fast jag vet hur ledsen du är över att jag åker. Jag älskar dig.

Efter ett hejdå av Åsa och Martin och huset i Smedby så åkte pappa och jag till Malmö, och nu sitter vi som sagt här tillsammans, och ska snart gå och lägga oss. Kommer bli ett till jobbigt hejdå imorgon när Pappa och jag vinkar av varandra. Det kommer verkligen vara konstigt, för det blir sista personen man säger hej då till av de närmasta, sedan står man ju helt ensam efter det hejdå:et... Det kommer kännas otroligt ensamt.

Nu ska jag fixa med det sista tills imorgon..  Nu finns det bara en sak att säga;
Goodbye Sweden and Hello America!
Önska mig lycka till :)
» Becka

Åh vad jag kommer sakna dig! Men det är verkligen starkt och modigt av dig att åka, det hoppas jag att du vet om som sagt :) Lycka till! LOVE!

Datum: 2009-11-16 / Tid: 23:49:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback