Happy Thanksgiving :)

Idag har jag haft firat min första Thanks giving, och jag har haft jätte roligt och jätte trevligt. Dagen började klockan 9, med att sätta på tvn och kolla på Marcy's Thanksgiving Parad som visades live från gatorna i New York. En massa ballonger och uppträdanden så det var trevligt att se. Oj oj oj vad det kostar pengar att göra den paraden varje år. Efter det så var det dax att göra sig i ordning innan de 20 gästerna skulle komma.

Em, hjälpte mig att välja kläder och även matchande smycken, vilket var mysigt med lite egentid med henne. Efter det kom storasyster Meg och vi dansade och hoppade i sängen (vilket jag senare fick veta är förbjudet, ups! Haha) Efter det kom gästerna och i början kändes det lite konstigt och som man var i vägen, för alla pratade och skrattade med varandra. Men efter ett tag så började de prata mer med mig, ställa massa frågor och berätta massa historier, och de fick en verkligen att känna sig som en i familjen.

Mat fanns det gott om, självklart den välkända kalkonen och även en stor skinka och olika tillbehör. Bland annat kunde man välja att äta mosad sötpotatis blandad med sylt, haha, jag smakade såklart, men det räckte väldigt väl. Till efterrätt fanns det nästan ännu mer att välja på än det fanns mat, man allt är lite "för mkt", så det smakar inte så bra, haha :)

Har fått tillåtelse att lägga ut lite bilder, så enjoy! :)



En av alla ballongerna i paraden




Jag med barnen och hunden Barney



R skär kalkonen



Bara en del av all efterrätt



Jag och J



Jag och mina underbara värdföräldrar

» Pappa

Hej Gumman!

Vilka goa bilder, kul att se lite av barnen och föräldrarna. Det var mycket sötsaker på bordet och kalkonen såg nästan liten ut,haha. <3 dig, P.

Datum: 2009-11-27 / Tid: 09:32:10
» Åsa Blomquist

Hej Malin !

Hoppas att allt är bra med dig .Du har kämpat på bra

med all din saknad av allt som finns här hemma !

Starkt gjort !

Det var ingen liten kalkon och mkt sötsaker ser jag

fanns på bordet !Barnen och värdföräldrana ser jättegoa ut !

Ha det så bra , Åsa

Datum: 2009-11-27 / Tid: 09:44:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback