Hemma i nya hemmet..

Idag runt halv 12 mötte mina värdföräldrar upp mig på busstationen, och det kändes hur bra som helst direkt. Dessa människor är hur underbara och trevliga som helst. De är omtänksamma, hjälpsamma och jätte trevliga. De kunde inte ha varit bättre. Jag fick presenter och barnen hade målat teckningar till mig..
De hade även skrivit ut de bilder jag skickat till dem på mig ioch min familj och ramat in det och hängt upp det på mitt rum. Så himla fint av dem!

Samtidigt som de är hur bra som helst, måster jag erkänna att det har varit ganska jobbigt idag. Vid två tillfällen har jag varit lite ledsen och frågat mig själv varför jag gör detta, men sen efter ett tag går det över (eller så pratar jag med Yousif), och dessa jobbiga tankar och känslor försvinner..

Imorgon har jag sovmorgon, ska bli skönt att sova ut ordentligt för jag är hur trött som helst. Jag gick ner på mitt rum för en timme sen ungefär, känner mig trött och skönt att vara lite själv eftersom det var så länge sen man var det (en vecka, men ändå, haha).

En tjej från au pair skolan som heter Nina bor bara 5 min ifrån mig, så det känns skönt att veta att hon är nära! Kommer sakna Caroline, Emilia och de andra svenska tjejerna från skolan, men oj oj oj vad vi kommer ha kul när vi shoppar i NEW YORK snart igen :)

Nu ska jag se klart en film och sedan sova.. Skriver imorgon och ska ladda upp lite bilder!
» Mamma

Vad glad jag blir att du får ett så trevligt mottagande. Det kommer att bli hur bra som helts.



Kram, kram, kram

Datum: 2009-11-21 / Tid: 14:09:50
» Mormor / Morfar

Hej Malin.

Vad vi blir glada att Du blivit så bra motagen i Ditt nya hem. Vi har varit med Nettan, Martin, Rune och hans flickor i Mellby och kollat på ett hus. Det var jättefint tycker vi alla.



Många kramar Från oss

Datum: 2009-11-21 / Tid: 17:24:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback