Kojbygge med Elin och hennes barn.. :)

Just nu sitter jag i källaren med Elin, mina barn och hennes barn.. Vi har hjälpt alla barnen att bygga en koja, så där har de varit under i ungefär en timme och ätit lite snacks och lekt. Nu leker tre av dem mamma pappa barn, och jag sitter och är en tonåring som sitter vid datorn, passade ganska bra att skriva ett litet inlägg då, Haha!


Om en timme kommer Emilia hit, en tjej jag träffade på Au pair skolan, ska bli jätte kul att träffa henne. Vi ska ut och äta med Elin och Ninni ikväll och sen så ska vi på bio och se Twilight, Neew Mooon :) Trevligt.

Vår fina koja med ruchekana ingång. (felstavat, haha)

» Pappa

Snygg koja, vad det sånt ni lärde er på skolan dom dagarna ni var i NY. TB& ÅB hälsar alla i och utanför kojan.

Datum: 2009-11-27 / Tid: 21:37:19
» Jörgen

Hejsan Malin :) kom ihåg att jag läste din blogg för sjukt längesen och tänkte kolla om du fortfarande skriver.. Men kul att höra lite hur det går för dig. Hann ju inte säga hejdå :( du verkade ha en hel del för dig samtidigt som jag och daniel hade massa att göra.. Gran Canaria i 6 månader som gäller nu för tiden ju :) Har en 2:a mitt i allt. Johan kmr på besök imorn.

Men schysst att det är bra ändå.. verkligen kul att du åkte iväg:) haha lät lite fel ;) men kul att man verkligen hittar på saker och reser runt. Du får gärna vara kvar så kmr jag på besök om 6 mån :D Tycker nog ändå att vår koja var grymt mkt coolare :)

Ha det bra och njut, det gör iaf jag och danne :D molnfria dagar och solning vid poolen och stranden i november ;D

Datum: 2009-11-27 / Tid: 23:32:27
» Mamma

Dåligt med uppdateringar.....blink, blink

Datum: 2009-12-01 / Tid: 09:27:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback