New York City!

Kom precis hem från våran trip till New York! Det var så häftigt att se! Tyvärr var vädret jätte dåligt, så korten blev dåliga och utsikten var inte alls så bra som den kunde ha varit. Men eftersom jag kommer bo i närheten lider jag ju inte jätte mycket av detta utan tycker mer synd om tjejerna som ska till andra ställen i Usa och som kanske inte kommer tillbaka. Jag själv kommer ju åka runt med alla som kommer från Sverige.

Vi åkte först runt med buss med en guide som visade oss runt och berättade om olika kända byggnader, ställen där kändisar bor, kända ställen som är med i olika filmer.. Tillexempel så gick vi förbi biblioteket där Carrie och Big skulle gifta sig, det var lite häftigt för en Sex and the city-lover.
Vi var självklart ute vid frihetsgudinnan och uppe på Rockefeller center, det var häftigt men pågrund av vädret så kunde det ju lite häftigare.

Imorgon åker vi (äntligen) från au pair skolan till våra familjer. Jag börjar bli ganska nervös över hur det ska gå, men det kommer väl säkert gå bra, hoppas jag :S Jag hoppas internet kommer fungera bättre där än vad det har gjort här så jag kan blogga varje dag. Så fort jag får chansen så ska jag berätta om skolan och lägga upp lite bilder från skolan och New York :)

Nu blir det att packa det sista och sedan sitta lite med tjejerna innan läggdags.
Sov gott! :) Eller godmorgon är väl mer lämpligt för er! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback