Shopping, Taco Bell, New Moon

Kom precis hem ifrån en helkväll med Emilia (som är på besök, jätte kul), Elin och Ninni. Efter en dag med lek och även lite shoppning mötte vi upp Ninni för att äta på Taco Bell. Gott med tacos, och det smakade nästan precis som hemma! Efter det gick vi runt i lite mer affärer och sedan åkte vi till en biograf för att se New Moon. Underbar film, men desto sunkigare biosal. Inget återbesök där inte, det vill jag lova. Stolarna var så obekväma och man hörde ljud från filmsalen bredvid. Men det var iaf en jätte trevlig kväll, så tack tjejer!

Saknade Yousif enormt mycket när vi satt inne och tittade på filmen. Önskade att han var där med mig. Tyvärr så är han ju inte det, utan just nu har han till och med börjat sin dag på jobbet, och vi har inte ens gått och lagt oss. Känns lite konstigt, och på något sätt så känns det som man är ännu längre i från varandra eftersom man har en hel natts sömn i mellan. Kanske konstigt, men så känns det iaf.. Idag har Yousif och jag varit tillsammans i 4 år! :) Det ni! Jag älskar dig Yousif! <3

Imorgon ska Emilia och jag med Ninni och Elin till Ikea för lite svensk mat och shopping. Ska hitta en adventsljusstake till min familj och även lite pepparkakor, ramar och ljus. Det ska bli jätte kul med en liten utflykt imorgon, så det ser jag fram emot! hoppas allt är bra med er där hemma! <3 Grattis till Åsa som fyller år idag <3




Min första lön fick jag idag :) 1400 svenska kr.



Svenska teamet på Taco Bell




I Usa är till och med hundleksakerna i munkform, haha



På världens sunkigaste biosalong
» Pappa

Kan du göra ett studiebesök på Ikea food och se om det finns Abba produkter haha, kanske kan få dom på mitt distrikt, vore kul. Älskar dig.P

Datum: 2009-11-28 / Tid: 09:37:16
» Mamma

Ser ut som du träffat en gäng med trevliga tjejer, ha det så bra på IKEA hoppas du hittar lite fint adventspynt. Tusen kramar Mamma

Datum: 2009-11-28 / Tid: 15:35:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback