Uppdatering..

Förlåt för dålig uppdatering, men det har varit lite tufft här just nu så har inte orkat skriva ngt. Hade inte blivit så bra inlägg ändå.. Haha, inte för att jag tror att detta kommer bli det heller..
Att komma hit var mtk svårare än jag trodde, och även fast jag försöker se saker postivit, och försöker vara glad och aktiv, så är det inte lätt.. Jag känner att jag jag allt jag kan, men det räcker inte på långa vägar för att må bra.

Familjen är underbar, tack gode gud! Annars hade jag inte ens försökt kämpa. Både mamman och pappan är så hjälpsamma, trevliga och roliga. Barnen är hur söta och roliga som helst, så inget att klaga på där. Idag testade de mig verkligen vid frukost, men det var mest kul.

Jag hade även en gäst här i natt.. Klockan 4 på morgonen knackade det på dörren, och först fattade jag inte riktigt vad det var, men efter ett tag öppnades sakta dörren och 7 åriga Em, smög in till mig och sov i min säng. Hahaha.. Jätte söt. Alla barnen verkar byta säng under natten.. Idag låg J, i föräldrarnas säng, Em i min och Meg i Ems säng.. Så här byter vi hej vilt.

Igår var mamman C hemma och idag är jag hemma med Pappan.. De är med och hjälper mig och berättar olika saker jag behöver veta, så snart ska R visa mig larmet och hur man öppnar garaget och så. Senare kommer även Rs föräldrar, barnens farmor och farfar. Snart är det ju thanks giving, så på torsdag kommer hela släkten.

Ska försöka bli bättre på att skriva i bloggen..
Hoppas allt är bra med alla <3


» Pappa

Hej gumman! Kan bli en riktigt rolig helg med mycket folk. Kan bli lite svårt på natterna bara om alla ska byta sängar. Haha. Älskar dig. Pappa. Kul att bloggen är igång igen!

Datum: 2009-11-25 / Tid: 06:52:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback