Blondie :)

Kom precis hemifrån frisören.. Skönt att bli av med utväxten och klippa bort slitna toppar :) Var hos farmor en runda innan och åt lite rester från igår och pratade lite. Nu ska jag lägga mig framörtvn, tända lite ljus och krypa in i en filt och bara mysa. Vädret är alldeles för tråkigt för att man ska kunna göra ngt annat.. Men känner att det ska bli ganska skönt att inte göra ngt alls nu..

Börjar bli lite fundersam på om familjen från New York kommer ringa snart eller inte.. Ofta brukar familjerna ringa på helgerna eftersom det är då som de har tid, men familjen fick ju min ansökan i fredags så de kanske känner att de vill ha lite tid att läsa igenom den och så.. Jag har iaf bestämt mig för att jag inte vill ha familjen, inte ens hur gulliga dem verkar, för jag vill mycket hellre ta hand om barn i mindre åldrar. Så om de ringer idag ska jag säga det till dem, för jag vill verkligen inte ta upp deras tid i onödan. Jag har ju tyvärr inte kunnat höra av mig tidigare eftersom kontoret i Stockholm stängde i fredags innan jag hann ringa och säga att jag inte är intresserad. Om dem inte ringer idag ska jag ringa kontoret så snabbt som möjligt imorgon så att familjen inte behöver fundera på när de ska ringa..

Väldigt synd att barnen inte var mindre, för jag känner mig verkligen redo att åka!

Puss och Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback