En riktigt dålig dag, men en bättre kväll..

Idag har det varit en sån där jobbig dag när man knappt står ut med sig själv.. Man vaknar och känner sig smutsig, man är hungrig men orkar inte äta, man är sur och tycker att livet är sjukt tråkigt. Kan ju inte säga att det blev bättre av att logga in på min hotmail med höga förhoppningar om en matchning och sen inte ha ett enda jävla mail i inkorgen..Haha :(

Yousig tog mig till stan en runda (eller jag tog honom på en runda) för jag stod verkligen inte ut med att vara inne. Det var trevligt så blev på bättre humör efter det. Ikväll ska jag umgås med Yousif och min lillebror. Vi har hyrt film och ska spela lite kort och så tillsammans.

En annan sak som gjorde mig så himla glad var kommentaren från dig Emelie S! Tack för att du delar med dig av dina känslor och erfarenheter, jag känner att du ger mig stöd för du vet vad man går igenom när man väntar på en familj och alla tankar som far runt i huvudet. Och du? Jag kollar också min mail minst en gång i timmen... Man blir ju helt galen! Haha! Men sen en dag så ligger det ett mail där och så kan man knappt tro att det är sant!

Ha en trevlig kväll alla!
Puss och Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback