Familjen är fortfarande kvar idag..

Måste erkänna att jag var lite nervös innan jag loggade in för att se om familjen var kvar eller inte, men som tur var så hade dem inte försvunnit under natten som den förra familjen gjorde. Det är ganska många tankar som går runt i huvudet.. De jobbigaste är om barnens åldrar. Jag vill ju verkligen ta hand om tillexempel en 2 åring och en 5 åring.. Eller en 3 åring och en 5 åring, så att ta hand om en snart 6, 7 och en 9åring känns så klart ganska långt borta från mina önskemål. Men samtidigt så tänker jag att åldern inte är viktig egentligen. Så de takarna brottas just nu i mitt huvud.. Vad anser ni?

Jag hoppas ändå att den här familjen verkligen kommer att ringa mig, för om jag pratar med dem, och det verkar vara en bra famlj så kommer nog tankarna om åldern att släppa lite.. Nu är det ju väldigt svårt att få en bild av hur dem är, eftersom jag inte vet så mycket om dem ännu..

Hoppas!

» Jasmin

ååh gumman va kul håller vekligen tummarna för dig :) Tror att de kommer gå bra denna gången :) Vad kul att du kommer att få vara i närheten av Emelie :D Puss på dig

Datum: 2009-10-18 / Tid: 17:21:40
URL: http://misspersian.blogg.se/
» Emelie

Vad kul, hoppas familjen ringer snart! :) Men 5, 7 o 9 låter väl ändå ganska bra. Är det flickor eller pojkar?

Datum: 2009-10-18 / Tid: 20:52:40
URL: http://ellijan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback