Ingen familj i Los Angeles.. Än iaf..

För ett tag sen skrev jag om min pappas jobbarkompis syster som bor i Los Angeles och som skulle prata med sina vänner om någon snart skulla byta au pair. Tyvärr så var det inte aktuellt för någon av de familjerna som hon pratade med, eftersom nästan alla av dem skulle byta au pair till våren.. Men hon sa att hon skulle ha mig i tankarna ifall hon hörde om någon som behöver ha en au pair tidigare..

Idag har jag haft en känsla att jag ska få en ny matchning på en familj, men som vanligt så har jag fel. Inte så konstigt med tanke på att jag känner så ungefär varje dag, haha! Men idag kändes det lite mer än igår iaf.. Haha! Men kanske imorgon.. Om jag har tur..

Nu ska jag titta på Mammas pojkar.. Ganska underhållande att se hur konstiga männsikor kan vara.
Puss och Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback