Jaaaag ska bo i New York hos en jätte fin familj!

Idag blev det klart... Över telefonen. Efter att ha pratat en timme med både mamman och pappan i familjen så frågade de mig hur jag känner och om jag vill ha tid att tänka eller ifall jag tycker att det känns bra och om jag skulle vilja ha dem som värdfamilj. Och självklart ville jag det! Och de sa att de inte heller behövde mer tid att fundera över det, utan att de vill ha mig som deras au pair och de tycker att det känns jätte bra :)

Så nu är det bestämt, Jag ska bo i Middletown, NY, i ett helt år med en familj som verkar vara hur trevliga och snälla som helst! Det känns verkligen som jag har hittat en jätte bra familj som verkligen ser fram emot att träffa mig och som vill att jag ska bli en del av deras familj.

Måste ringa culture care imorgon så vi kan bestämma ett datum då flyget ska gå till Au pair skolan i New York, och sedan vidare en timme utanför NY till Middletown. Som det ser ut som nu, verkar det som att det kommer åka snabbare än vad jag räknat med...

Skriver imorgon om jag hinner, Klockan 12 går tåget till Borås och till Alexander och Sne som vi träffade på vår resa till Tunisien! Ska bli jätte roligt :)

Sov gott!

» Tove

Åh så roligt Malin!! :) Så himla kul för dig!

Datum: 2009-10-23 / Tid: 16:25:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback