Jag kan inte fatta..

..Att om 3 veckor kommer jag sova min första natt i mitt nya rum, och sedan sova där ytterligare 365 nätter.. Just nu är det väldigt svårt att begripa. Även om jag känner mig mycket mer lung än vad jag gjorde för tre dagar sedan. Då fick tanken mig att känna mig helt livrädd, orolig och jag var väldigt nära att gråta ungefär varje minut. Men nu så känner jag mig mer nyfiken, lugn och förväntansfull :) (Men fortfarande livrädd) Haha!

» caroline

Ja man kan se tiderna där ja, på fliken "flights"! Jag tror vi ska flyga tillsammans? Ditt namn står med :) tror dem har bokat oss tillsammans.. eller? förstår inte riktigt men. HOPPAS DET

Datum: 2009-10-30 / Tid: 00:30:01
URL: http://hellobaby.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback