Mammas pojkar..

När Yousif och jag såg på mammas pojkar ikväll (ja, min pojkvän tycker att det är roligt) så såg vi att en av tjejerna verkade ganska bekant på något sett. Efter ett tag kom Yousif på att vi har på högstadiet samtidigt som henne. När vi gick i 7an så gick hon i 9an.. Jane heter hon (en av de tjejerna med gigantiska plastikbröst). Hon gick vidare iaf.. Grattis.. typ ?


» Emelie Svenneheim

SV: Hej! Läser din blogg nästan varje dag nu, är så spännande med de som är i matchningsfasen, hehe. Hoppas du hittar någon bra familj snart. Men det är plåååågsamt att vänta, jag kollade säkert min mail 20 gånger per dag ett tag :P Men det kommer ;)



Mina barn är 7 veckor, 1 år och 3 år. Supermysigt! Jag trivs verkligen super med att ha så småbarn. Hur gamla barn vill du ha ungefär? Jag reser genom Cultural Care. Vilka är du med? Jag vet att de har lite dåligt rykte, men jag tycker de är jättebra än så länge. Hemlängtan är faktiskt helt okej. Visst, vissa dagar är mycket värre än andra. Men ser man bara framåt o försöker ha saker o göra, så glömmer man det lätt. Jag är ganska dålig på att ringa hem o så, men jag tycker att blogga är en av de bästa sätten att hantera hemlängtan. Så det tycker jag du definitivt ska fortsätta med sen :)

Ha det bra!

Datum: 2009-10-16 / Tid: 02:39:12
URL: http://ellijan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback