På stan

Idag har jag varit en runda på stan med Åsa, Oscar och Johan. Har varit och framkallat kort till farmor som hon ska få imorgon när vi firar hennes födelsedag. Hon fyller 70 år nu! 70 år! Tänk att ha levt i 70 år.. Det är verkligen länge.. Som tur är, är hon fortfarande en pigg och aktiv dam :)

Håkan min farbror kommer från stockholm senare idag. Ska bli kul att träffa honom igen eftersom det var ett tag sedan sist. Farmor tror att han är kvar i Stockholm för att han var tvungen att jobba, så det blir lite av en överraskning att han kommer :) Sånna överraskningar är ju alltid roliga :)

Nu ska jag slänga mig framför tv en timme innan jag ska åka och hämta honom från stationen. Man blir trött av att vara med två små pojkar som pratar så mycket. Haha! Johan klippte sig idag på Casablanca, vilket jag verkligen kan rekomendera till alla med barn som inte kan sitta still! Tro mig, de vågar inte röra sig ur fläcken eftersom det klipper så snabbt. Sedan jobbar "mannen med skägget" där och när man ser honom vågar man inte göra annat än att sitta still. Haha! :)

Puss & Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback