Pratat med pappan i familjen :)

Idag vid halv 4 så ringde Pappan i familjen från New York. Jag blev väldigt överraskad, och hade inte riktigt hunnit förbereda mig, men det gick jätte bra. Tillskillnad ifrån min förra telefonintervju så kändes denna mer avslappnad och mer som ett samtal än en intervju. Han hade inte heller jätte mycket tid, så vi pratade mest om hans barn, hur dem är som personer och lite om barnen som jag har tagit hand om.

Pappan var hur trevlig som helst, och han berättade att barnen har tittat på min au pair video flera gånger och att de tycker om den jätte mycket. Hans fur satt i ett telefonmöte, så hon kunde inte vara med i samtalet, men hon ville också jätte gärna prata med mig så hon kommer att ringa mig i morgon. Vilket jag verkligen ser fram emot jätte mycket. Mamma pratade med henne i söndags, för då ringde hon och sökte mig medans jag var och jobbade, och mamma sa att hon var jätte trevlig och att hon ställde lite frågor om mig och vad mamma tycker om att jag ska vara borta ett helt år.

Ikväll ska de skicka lite bilder, vilket ska bli jätte kul att se familjen och huset där de bor. Pappan sa att han verkligen tyckte om att prata med mig och att han tycker att det verkar som att jag skulle passa in i deras familj och att vi båda två har samma värderingar och intressen.
Han sa också hur viktigt det är för dem att det kommer en au pair som verkligen vill vara en del av deras familj, och det kändes verkligen jätte skönt att höra! :)

Jag är jätte glad :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback