Slingat Oscars hår, en minuts förskräckelse!

Kvällen har varit väldigt lung och för en gångs skull var jag hemma i huset och tillbringade kvällen vilket inte händer så ofta längre eftersom jag brukar hålla mig borta lite.. Men kvällen har varit trevlig och det var kul att träffa Håkan igen! Vi har ätit tacos och tittat på idol och jag har slingat Oscars hår. Jag tröttnade på att dra ut slingor i hättan efter ungefär två rader, och han tröttnade på att sitta stil, men vi fick kämpa oss igenom det och det klarade vi väldigt bra och nästan utan klagomål. Tänker på alla gånger som Shirin slingat mitt hår, TUSEN TACK! Det tar verkligen tid och man behöver lite tålamod.

Eftersom det kan vara lite svårt att få bort hättan så skölde jag av Oscars hår över badkarskanten för att kunna hjälpa honom.. När jag gör detta håller jag på att gripas av panikl för slingorna är verkligen ljusa oh hans vanliga hårfärg är ganska mörk blond så han såg ut som en zebra :S Haha.. Men sen när man blander båda hårfärgerna med varandra och blåser till det så blir det ju hur bra som helst :) Så jag är nöjd. Jag har ju bara slingat min lillebror Martins hår en endaste gång innan, så det var verkligen bra för en nybörjare. Och Oscar? Han är skit nöjd!






 

 FÖRE                                      EFTER









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback