Tänk vad lätt det är att göra någon glad

Idag på jobbet kom det in en kund som jag tydligen haft förra gången jag jobbade också. Det var en gubbe runt 60 år som log väldigt glatt och sa att han var glad att jag jobbade. Jaså, skrattade jag och frågade varför. Då sa han; Jo, jag ville verkligen säga att du är så trevlig mot alla kunder, till och med mot de som inte är trevliga mot dig, och det gör att du sprider sån glädje. Man blir positiv och glad av att träffa dig, och det tycker jag att du ska veta. GULLIGT VA? Jag blev iaf jätte glad :)

För övrig kom jag precis hem från jobbet och är helt död. Ont i nacken och i ryggen och är grymt trött. Ska sova en stund tror jag, om du ser detta Bexi så ringer jag dig lite senare? vet att du antaligen är upptagen nu ändå, så passar nog bättre för båda lite senare..

Puss och Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback