Telefonintervju idag eller imorgon? :)

Antagligen idag (varför vet jag inte men det känns så, haha) så kommer Mamman i familjen i New York ringa mig för telefonintervjun. Eftersom jag har haft en telefonintervju med familjen i Baltimore, så känner jag mig inte så nervös, iaf inte just nu.. Förra gången var jag hur nervös som helst, men det var verken svårt eller jobbigt, det var bara väldigt roligt och intressant..

Jag är lite  nyfiken på hur hon ska vara och även på hur de är som familj, deras intressen, hur mitt schema kommer se ut om jag väljer dem som min familj m.m. Det som är bra när man reser genom C C är att både familjen och au pairen måste säga ja till varandra, så ja:et måste vara från båda hållen. Det är inte en intervju där vi som au pairer ska bli godkända, utan det är precis samma för familjen.

Nu ska jag iväg till mormor och morfar en runda,
Önska mig lycka till om dem ringer :)

Puss och Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback