Trött!

Tydligen så kunde det bli både mer och värre i lördags.. Haha! Kvällen var väldigt trevlig och rolig, men söndagen var inte lika rolig kan jag säga. Gårdagen måste ha varit årets mest deprimerande dag med tankw på att det blev mörkt så tidigt och det regnade hela dagen. Det är verkligen sjukt tråkigt att sitta på ett tåg i över 3 timmar utan att inte se ut något alls. Dte är bara som att åka i en mörk tunnel. Tyvärr så reste jag med världens tråkigaste människa (Yousif) som bara satt och läste hela resan, hahaha! :) Älskar dig ändå..

Ikväll kommer min familj i Usa ringa mig och prata lite igen. Vet inte riktigt vad det är dem vill, men det lär jag ju märka. Idag har jag ialla fall köpt en påse med algrensbilar som jag ska skicka ner till barnen i familjen. Jag ska även bränna en cd med svenska barn låtar, tänkte att de kommer tycka att det är lite roligt att höra svenska, och även frå något från Sverige så jag visar att jag ser fram emot att träffa dem.

Tror inte jag har skrivit det i bloggen ännu, MEN DEN 16 NOVEMBER ÅKER JAG! DET ÄR OM EXAKT 3 VECKOR IDAG! KÄNNS HELT OVERKLIGT.. Och lite läskigt. Men det kommer nog att gå bra :)

» Anonym

vad händer med dig och yousif då? :O

Datum: 2009-10-26 / Tid: 19:59:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback