Smått o gott från dagen..

Fört o främst, så vill jag säga några ord som ni inte sett mycket av i bloggen. Meg har varit underbar både idag o igår. Hon har lyssnat. Inte sagt dumma saker. Skrattat o busat. Inte kollat på mig som om jag vore en idiot. Varit hjälpsam. Och jag är så jävla glad över det :) Nu känns det äntligen som alla månaders av försök att vara snäll o försöka få allt bra mellan oss, äntligen börjar ge resultat o att hon är på väg ut ur sin tioåriga bitchfas. Haha :) Känns jätte bra, så låt oss hoppas att det håller i sig, jag tänker iaf göra mitt bästa för att det ska göra det o visa henne att man behandlas bra tillbaka om man behandlar andra bra :)

När vi gick hem från skolan idag frågade jag Meg om hon gillar ngn, o hon berättade äntligen för mig att hon gillar en kille. Hon berättade att han kiklat henne idag, så hon var ganska glad över det. Min nästa fråga var; om hon berättat för honom att hon gillar honom. Så kollar hon på mig o säger att hon absolut inte vågar. Jag frågar såklart henne varför, o hon berättar:

För 2 år sedan så gillade jag en annan kille, o jag bestämde mig för att berätta det för honom. Så jag sa: Ted, I like you.
Sedan tittar Meg på mig och säger: Vet du vad han gjorde då? HAN SPRANG I VÄG O PRATADE INTE MED MIG MER.

Stackars barn, det är inte alltid lätt. Haha :) Kärlek är inte lätt inte.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback