Ännu ett hejdå :(

Kommer precis hem efter ha sagt hej då till min älskade Elina. Kan inte fatta att jag är den enda kvar nu av vårt gäng på 5 svenska tjejer. Det ironiska är, att Elina var till och med den som skulle ha åkt hem först av oss alla, och nu är jag som sagt den sista kvar av oss. Det konstigaste av allt är dock, att nästa avskedsfest kommer vara för mig :S:/ Men det orkar jag inte ens tänka på just nu..

Kvällen bjöd på pizza och cupcakes, och mkt tårar från alls håll! Värdfamiljen, Elina, vänner! En otroligt fin men ledsam kväll! Detta är nackdelen med att vara au pair.. Man blir aldig van av att en nära vän då och då försvinner ut ens liv. Det är lika jobbigt varje gång.

Nu måste jag verkligen ta och sova. Klockan är över ett och jag måste upp tidigit imorgon och städa.
Jag kan inte fatta att mormor o morfar kommer dyka upp här hemma imorgon :) Haha, det känns helt overkligen men ska bli jätte roligt att träffa dem och otroligt skönt med en veckas semester :)

Elina vännen, hoppas du får tre underbara veckor nu på västkusten! Jag älskar dig, var rädd om dig! Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback