Em <3

Regnet fortsätter att falla här i New Jersey, o jag är såååå uttråkad! Det är jätte svårt att undehålla barnen hela dagarna, framför allt när de hellre tittar på tv. Jag vill helst inte titta mer på tv, för det slutar med att jag somnar, o det är ju inte så bra om man är ansvarig för 3 barn, hahah! 

Idag iaf medan Meg var på gymnastiken o Just satt vid tv, sa satt Em och jag i köket och underhöll oss med att göra armband, halsband, nyckelringar och att måla. Hon gjorde smycken till mig, ett armband till min mamma, en teckning till mamma, pappa, åsa, martin och mig... och hela tiden berättade hon för mig att jag ska ta med dem till Sverige, o att jag ska hålla dem bakom ryggen o överraska alla med presenten... o igen så berättade hon för mig att jag ska ha med sakerna till sverige... o igen.. o igen...

Efter ett tag insåg jag att jag får massa avskedspresenter redan 3 månader innan jag ska åka. Jag försökte förklara för Em att det är fortfarande länge tills jag ska hem, o att de ska gå i skolan nästan en hel termin innan dess, o skolan har ju inte ens börjat ännu! Då sa hon bara att man kan aldrig ha för lite minnen med sig hem.

Em bad mig att måla ngt till henne, vilket jag såklart började göra. Jag skrev Em + Malin = Bästa vänner. Samtidigt märker jag att det blir vädligt tyst vid bordet, och Em tittar på mig med fundersamma ögon.

Jag: Em vännen, vad är det?
Em: Men Malin, vi är väl inte bästa vänner?
Jag: Du är min bästa vän här iaf.
Em: Ja men Malin, vi är väl mer än bästa vänner?
Jag: Ja, det tycker jag att vi är..
Em: Malin, du är som en syster för mig.



Systrar? Haha, iaf obegränsad kärlek.



Armbandet jag fick av Em. En berlock för varje barn,
plus barnens initialer.. <3 Fin tanke, eller hur?



"överraskningsteckningarna" Em gjort till min familj :)
Dem får ni i november ;) Haha..

 

» Pappa

Barnen är hu goa som helst och tiden går fort tills du ska hem, men du kanske behöver en väska till med teckningar, armband och vad det kan vara haha.

Datum: 2010-08-25 / Tid: 07:00:41
» Mamma

Vad hon är söt lilla Emily, ge henne en kram från mig!

Datum: 2010-08-25 / Tid: 14:14:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback