Ett löfte...

Jag lovar, att jag ska bli mkt bättre på att blogga nu. Jag har ju faktiskt bara 3 månader kvar, o det vore ju synd att inte skriva om dem. Helgen är över, igen haha, Det är en vecka sedan mamma och jag sa hej då, det är bara 4 dagar kvar tills mormor o morfar kommer och jag har en välförtjänt semester :)
Vad mer kan jag säga än att tiden går, vare sig man vill eller inte.. Och hur dumt det en låter, så känns det som att håller tillbaka lite på allt det roliga, bara för att det ska bli lättare att åka hem. För just nu när jag tänker på det, så får jag panik. Men jag inser såklart att det inte hjälper att hålla sig borta från allt det roliga, för då missar man ju en massa oförglömliga minnen...

Som i fredags, träffades jag och några vänner, för en väldigt sen middag, som sedan slutade på filtar på stranden där vi hade picknik, drack och pratade minnen över en jätte vacker stjärnhimmel och Manhattan som utsickt. Det var hur roligt och trevligt som helst, och jag kom inte hem förrän 4 på morgonen :)
Lördagen spenderades med Clarissa, först shoppingcenter, och sedan en jätte mysig middag på restaurang.. :)
Dock inga bilder alls från helgen, så himla dåligt! Lovar att det ska bli bättring med det oxå..

Här kommer iaf några blandade bilder från när mamma var här :)



Mammi och jag i Battery park. Frihetsgudinnan (bakom mammas huvud,
vet ej vad kvinnan som tog kortet tänkte med, men iaf..)



Time Sqaure.. Får det plats mer människor ens?



Jag o mina älskade barn brottades i gräsen en dag :)



Snyggingen och jag :)



Just o Meg spelade skiten ur mig, mamma och em.
Flera gånger dessutom.. Haha.



En heldag med barnen o mamma. Inneföll roliga huset,
karuseller, akvarium, funnelcake, boardwalk :)



Em som en säl inne på akvariumet.
Söt eller vad? :)



Jag och Meg :) <3 Båda glada destom, haha.



Frukost på älskade Starbucks



Jag, Oline och Alma inne på Mangolia Bakery.



Mamma och jag innan vi gick upp o tittade på den underbara utsikten :)

» Pappa

Kul att du är igång med text och bild. Har det blivit en hatt nu? Haha

Datum: 2010-08-23 / Tid: 07:19:29
» Mormor o Morfar

Roligt hatt höra från Dig. Efter ganska lång tystnad. Fina bilder på Dig och Dina barn. Nu är det snart våran tur att vara med Dig (Vi ses på torsdag mycket spännande)

Kramar från oss !!!!!!!!!!

Datum: 2010-08-23 / Tid: 09:35:05
» Mamma

Tack Malin för fantastiska dagar, både i NY och NJ. Så roligt att få se hur du har det och umgås med barnen. Förstår att du trivs. Love U!!!

Datum: 2010-08-23 / Tid: 19:50:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback