Hahaha! :)

Förlååt för dåligt uppdaterande, (igen), haha.. Men jag har tappat min blogganda lite.. men den kommer snart tillbaka.

Pratade nyss med pappa på skypen. Halv 5 på morgonen i sverige. En katt hade smitit in i sovrummet o skapat panik, så han var klarvaken, haha. Kul för mig dock som fick ett telefonsamtal precis innan läggdags. Det händer ju inte så ofta efter klockan 6 hos mig :)

Tosdagsnatt var jag sjuk, högfeber, men vaknade på fredagen o mådde helt okej. Märkligt. Men Colleen tvingade mig att vila hela dagen, o jag protesterade inte jätte mkt, haha. Lördagen blev det stranden, bara 30 grader varmt, vi fröööös när vi kom upp ur vattnet, snacka om bortskämda på värma, haha. Idag har vi haft kalas här i huset o firat deras gammelfarmor som fyllde 92.

Em, jag o Col spelade även ett sällskapsspel tillsammans, o det var så roligt att vi alla skrattade så vi grät! Haha!
PÅ FREDAG KOMMER MAMMA! Bara några dagar kvar! Jag kan inte förstå att det snart är 9 månader sedan jag såg henne sist.. Katastrof! Kommer bli en underbar helg i NYC med henne innan jag tar med henne hem till mig i New jersey :)

Nattinatt <3
» Pappa

Vi pratar inte temp här i Sverige nu, vi pratar hur mycket regn det kommer haha. Men det går att ha kul ändå. Pappa

Datum: 2010-08-02 / Tid: 07:36:35
» Pappa

Vi pratar inte temp här i Sverige nu, vi pratar hur mycket regn det kommer haha. Men det går att ha kul ändå. Pappa

Datum: 2010-08-02 / Tid: 07:36:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback