Mormor o morfar är här!

Vanlig torsdag. vanlig morgon. Vanlig frukost. Vanliga rutiner. Vanlig lunch. Vanlig dag. Och sedan helt plötsligt hämtar man upp sin mormor o morfar från tågstationen :) Haha! Det är verkligen en konstig upplevelse (jag vet, jag är lyckligt lottat o borde vara van vid det här laget), men helt plötsligt så står två från ens liv hemma o väntar på att bli upp hämtade :) Haha.

Jätte kul att träffa dem och få visa dem runt! :) De fick hoppa rakt in i min vardag med att laga middag, lämna barn, hämta barn, stressa runt. Från och mig nu har jag dock semester :) WOOOOHOOO! Dock ska vi ta med barnen till stranden till imorgon ändå, för jag känner att om vi ändå ska dit o de bara ska vara hemma så kan ju de lika gärna få ha en kanon dag på stranden de oxå! :)

Kvällen avslutades med middag med hela min familj och två flaskor vin! Haha! :) Jätte trevligt trots att det var två språk vid middagen :) Bäst o roligaste för mig som förstår båda språken ;) Haha! Sedan måste jag också dela med mig av Ems o min konversation i bilen idag som vi skrattade åt så vi dog. Haha.

Em- I den här lokalen går jag till tandläkaren och ögondoktorn.
Jag - Jaha, det hade jag ingen aning om.
Em - De är jätte bra, men de har två NAKNA statyer i lobbyn.
Jag - Jaha, där ser man..
Em - Helt NAKNA. En tjej och en kille.
Jag - Jaha..
Em - Vissa kallar det konst, men jag kallar det väldigt olämpligt.

HAHAHAHAHAHA, jag dör! Så lillgammal! :)

 



Ett efterlängtat möte på tågstationen :)



<3

Dans ;) Haha

» Mamma

Sa du semester....????

Datum: 2010-08-27 / Tid: 08:26:06
» Pappa

Hoppas ni får det bra. Du får skriva en bok med alla roliga konversationer som du och barnen har.

Älskar dig.Pappa

Datum: 2010-08-27 / Tid: 09:01:40
» Morbrorsan....

Du får skriva lite om Farsans svengelska åxo....Den kan vara hur kul som helst den med....Lär han att säga 30 o 40 så han lär sig nåt på resan..

Datum: 2010-08-27 / Tid: 10:17:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback