Sommar sommar sommar!

Idag blev det en dag på stranden med mormor och morfar.. Som slutade med en dag på stranden med mormor, morfar, clarissa, en kill kompis till henne, jana, elvis, avril, angelica, nadine och mig.. Haha :) Det dock upp fler o fler på stranden o slog sig ner hos oss, vilket såklart bara var kanon kul :)

Igår natt gick brandlarmet mitt i natten, vilket slutade med att vi fick springa rung i huset o försöka stänga av det tjutande ljudet, o leta efter vad som kunnat utlösa det. Morfar sprang ut i garaget, så husalarmet gick nästan oxå, men som tur hann jag stänga av det innan det började tjuta det oxå. Inte så kul just när det hände, men nu skrattar vi ganska gott åt hur mormor kom inspringandes in i mitt rum o skrev: brandlarmet! brandlarmet!

Så kan det gå :) Haha.



Gänget :)




Morfar o jag :)

» mamma

Haha...det är ju inte första gången morfar och mormor sätter fart på saker och ting genom att ropa att det brinner....(fast det var väl mest morfar den gången...)

Datum: 2010-08-30 / Tid: 08:07:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback