Assa herreguuud!

Det som jag kommer skriva nu kommer fa mig att lata som varldens samsta au pair tror jag, men min lilla 6 ariga kille jag tar hand om, han... (gor er bereda nu) HAN LASTE UT MIG IDAG! Nar jag hamtade mat i garaget sa laste han dorren o allvar sa trodde jag att jag skulle do. Haha, jag blev sa jalva arg o visste inte om jag skulle skratta eller grata. Det slutade med bada, haha. Som tur var kom Em o laste upp efter 2 minuter. Jus var jatte arg pa mig pa grund av att han inte fick leka med sin kompis medan Em fick det, men Ems kompis skulle hem om 40 min sa jag sa att det inte var ngn ide. Ngt som 6-ariga barn utan tidsuppfattning inte forstar.
Han var alla fall rasande o det slutade da som sagt att han laste ut mig i garaget.. Hans kvall slutade pa hans rum, vilket han nog insag att det inte var sa kul.. o sen kom han ner o sa forlat efter att Collen hallt ett foredrag om att han maste lyssna pa mig o sa. Var forst orolig for vad Collen (och ni) ska tro att jag gjort med honom om det gar sa langt att ett barn laser ut en, haha.. men det var inget allvrligare en det..
Allvarligt talat, han har varit helt hopplos idag, men man tar lite illa upp nar han inte lyssnar o nar han sager alla elaka saker, men nyss var han varldens sotaste!
Han kommer in pa kontoret dar jag sitter.. Sa sager han:
- Det var trakigt att din data gick sonder Malin.
- Ja, det var det. Jag ar ledsen over det.
- Du har atminstonde en familj har i usa som alskar dig.
Hahaha :) Sot eller vad? Han kan vara sot ibland faktiskt (A) Som pa nyar nar jag forlangde mitt har med klipps.. Sa gick jag ut med losharet till badrummet o motte honom pa vagen.
- OH MY GOD! Drog du av dig haret?   HAHAHAHA! Jag dog av skratt.. :)
Pa tal om att inte ha ngn tidsuppfattning sa fragar han varje dag om han har skola imorgon. Pa sondag kvall, pa mandag eftermiddag, tisdag, onsdag o sa vidare.. Varja dag fragar han det o man kan inte annat an att le at det :)
Fortfarande ingen tur med min dator, sa hall tummarna att jag har en varldsforsakring o att de pa elgiganten vet vad jag maste gora har nast. Vill verkligen ha igang den sa snabbt som mojligt. Som tur ar, ar pappan Rob pa jobbresa i 11 dagar, sa datorn pa kontoret kommer vara ledig pa kvallarna..
Hoppas ni haft en bra dag! Puss Kram !
» nina

Jadrans!!

Hoppas han lugnar ner sig lite nu! :P

Datum: 2010-01-07 / Tid: 05:20:26
» Pappa

Martin och jag får fostra honom när vi kommer över haha. Hörs om datan.Pappa

Datum: 2010-01-07 / Tid: 07:28:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback