Bikt..

Kom precis hem fram gymet, Wihoo vad duktig jag ar, redan varit dar tre ganger denna veckan o det lar nog bli en gang till i helgen iaf. Tycker det ar jatte skont att aka dit pa morgonen, mar verkligen bra av det. Igar var Em i kyrkan o biktade sig for prasten. Det ingar i hennes konfirmation som hon ska ha i maj. Inte for att jag forstar vad sma sota 7aringar har att bekanna, haha.. Men sa ar det iaf. Eller igar sa bekande Em for mig att hon bruakr halla sin pojkvans hand o krama honom, en hemlighet jag inte far beratta for ngn. Vilket jag iof nyss gjorde.. haha :)
Visar tva bilder fran igar. Sota Em i en av hennes finaste klanningar. Hon var alldeles for uppkladd, men hon alskar att kla upp sig sa varfor inte? Bade Colleen o jag tyckte att hon fick valja vad hon ville sa lange hon ar lycklig o glad. Innan jag gick o la mig igar tackade Colleen mig for att jag tog mig tid att hjalpa henne byta om, fixa hennes har o naglar, hon sa att det betyder jatte mkt for Em att jag hjalper henne med det. Kul att fa ett tack o hora att det uppskattades :) fast iof, ar det ngt som Colleen o Rob ar bra pa sa ar det att saga tack for hjalpen. Det gor dem sa fort jag hjalper dem med ngt extra, och aven varje kvall nar jag sager godnatt :)
Pa tal om Rob, sa kom han hem fran London 2 dagar tidigare o jag var den enda som vistse om det. Just, Em blev overlyckliga, Meg blev sa glad o chockad att hon borjade grata o Colleen blev sa klart chockad o glad. han fick till o med en puss framfor alla oss, jag trodde inte att dem pussades framfor barnen.. men tydligen :) Haha. Ointressant information kanske.. Hahahah! Jag fick iaf super hemlangtan efter att ha sett alla sa glada.. men jag har ju oxa massa efterlangtade atertraffar under aret, sa jag far nog mina fina ogonblick jag med! :) Tyvarr sa kommer jag inte kunna ha datan lika mkt nu med Rob hemma eftersom han kommer jobba hemifran idag o imorgon.. Men jag lovar att uppdatera sa snabbt jag kan.
Nu ska jag in i duschen innan Joe and Jocelyn (stadarna) kommer. De ar ett jatta trevligt par fran brasilien :)
Ikvall blir det middagen ute med familjen for att fira Ems biktande :) Kram pa er!
Sota Em :)
Em, Just o pappersgubben Stanley



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback