Bilduppdatering..

Vet att det inte har varit sa mkt bilder pa sista tiden eftersom min alskade data gick bort, men nu har jag fatt lite bilder av Nina (tack :) ) sa nu kommer en liten uppdatering pa det! (dessutom hoppas jag att mina lilla dator ska aterupplivas, men tyvarr sa verkar inte det miraklet intraffa :'(
Aja, nu ska vi inte deppa ihop oss innan laggdags, da blir det bara svart att sova.. Njut av bilderna :)




Stranden dar jag kommer vara varje dag i sommar med utsikt over manhattan
(dock inte just dar, utan man far ga en bit) Ps. Nina, vi parkerade fel. Vi akte for langt..Haha.



Nina o jag :)





Svenska crewet pa Applebee's : )





Nina o jag visar vara skills pa dans mattan innan bowlingen..






Sa har glad blir man nar man antligen hittat losgodis i USA :) Haha.. Overlycklig!




Avatar i 3D - darav de vackra glasogonen :)




» Mamma

Du ser så glad ut på bilderna....då blir jag också glad. Saknar dig!

Datum: 2010-01-13 / Tid: 19:47:04
» Åsa Blomquist

Hej Malin !

Vad kul att du har så goda vänner i din närhet, du ser ut att trivas !

Oscar och Johan saknar dig jättemycket och tycker att det ska bli kul när du kommer hem.Johan undrar vad det finns för godis i USA om det är lika gott som här hemma.

Ha det bra Malin !

// Åsa

Datum: 2010-01-14 / Tid: 09:58:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback