Dags för nya tag!

Efter 3 dagar fyllda med tårar och lite "tycka synd om mig"- tid så inser jag att det är dags att ta nya tag nu. Jag har ju faktiskt haft det hur bra som helst sedan jag komit hit, träffat en underbar familj, jätte fina vänner, trevlig släkt och upplevt saker jag aldrig trodde jag skulle uppleva, samtidgt som jag har en underbar familj, underbara vänner o underbar pojkvän hemma - DET ÄR INTE SYND OM MIG ALLS. INTE DET MINSTA! Hahaha! Jag har det ju faktiskt ganska bra..

Klart man saknar hemma, det är ju inte konstigt. O självklart är det viktigt att låta sig vara ledsen ibland, men det är oxå viktigt att inte den ledsna stunden man har bli långvarig, det är ganska lätt att hamna i de spåren igen.. Men som sagt, nu får det vara slut med det :) Pappa o martin kmr ju om 3 o en halv vecka, jag har massor av saker att se fram emot detta året, o jag har faktiskt varit borta i hela 7 veckor. Så allstå snart 2 månader.. 2 av 12 månader gjorde, tiden går ju faktiskt framåt hela tiden.. :)

Även om det är dags om nya tag vill jag berätta lite om min natt.. (så ni kan tycka lite synd om mig ändå, haha). Igår kväll var första gången sedan jag kom hit som jag hade svårt att sova, antagligen för att jag gråtit mycket under kvällen o jag visste att jag skulle upp tidigt dagen efter. Det finns inget värre än att inte kunna sova om man är jätte ledsen o bara vill att en ny dag ska börja.. Men det var omöjligt. Vid halv 3 somnar jag, o klockan 3 knackar det på dörren (jag brukar gilla det, men igår var ingen bra natt att väcka mig) o Em smyger in i mitt rum för att sova resten av natten i min säng.. Efter en timme somnar jag om, o efter det vaknar jag var 20:e minut av en spark i magen, slag i ansiktet, för lite plats i sängen! HAHAHA, oj vad den lilla tjejen kan ta mkt plats, hahahah!
Bortsett från slaget i ansiktet som skrämde livet ur mig så var det ganska mysigt. Hahaha :)
Nu ska jag sa klart på Bachelor, städa lite o sedan soooova hur skönt som helst! Ska bli skönt att vakna imorgon med lite ny styrka o nya tag (hoppas jag, hahahah, men det känns som det nu iaf).

Hoppas ni där hemma sover gott just nu! Ni ska veta att ni är saknade! <3 KRAM
» Nina

Big girls CAN cry!! Jag finns har vid din sida, vi ska klara detta TILLSAMMANS!! <3

Datum: 2010-01-05 / Tid: 05:07:00
» Pappa

Datum: 2010-01-07 / Tid: 07:18:55
» Pappa

2 av 12 månader, det är inget straff att vara där, det är en upplevelse och bara 10 månader kvar + en och resa om man vill. Älskar dig, Pappa.

Datum: 2010-01-07 / Tid: 07:21:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback