En solig dag i NJ

Forlat for att jag blivit lite samre pa att uppdatera, men allt gar i ett hela tiden, o sen nar man inte har sin egen data sa ar det ju inte lika latt langre. I fredags fick jag en kram pa posten av Mamma o jag blev hur glad som helst. Att fa post ar verkligen det basta jag vet, haha! I torsdags kvall var jag nara pa att blogga, men gjorde aldrig det, jag ville bara skriva att jag var pa gymet mellan halv 9 o 10. Tyckte att det var ganska ambitiost av mig, o ville garna dela med mig av det. Vilket ar tur att jag fick tillfalle att att beratta det nu iaf.

Igar kvall var jag ute o at middag med Josefin o Elina pa "var" restaurang Broadway. At en underbar cesarsallad som vi alla ater varje gang vi aker dit, for den ar verkligen hur god som helst! Mkt trevligt hade vi :) Idag har jag jobbat storre delen av dagen. Mellan 11-14 var jag ensam hemma med Just. Da var vi ute o spelade baseball o tog en runda pa sparkcykeln. Efter det var jag ledig 2 timmar, o sen var det dags att ta hand om alla barnen o ha lite lordags mys. Jag gillar att jobba pa helgerna ibland, eller bara umgas med barnen, for pa vardagarna finns det inte tid for mys o roligheter. Ikvall badade jag alla barnen samtidigt (vilket var ett misstag for det tog hundra ar att stada) men de hade iaf kul. Sedan akte vi ut o hyrde film (vilket oxa var ett misstag for det hade varit lattare att valje en av filmerna pa tv sa hade det inte tagit hundra ar), men de var iaf glada. Sedan akte vi o kopte pizza, vilket absolut inte var ett misstag for den var underbart god! Haha :) Sedan blev det film, o efter det sangdags i baddsoffan i Rob o Colleens sovrum. Jag alskar barnen nar dem sover, de ser sa snalla ut. Hahaha :)

Nu ska jag snart ga ner till mig o kolla pa en film som jag hyrde till mig. Jag kan oxa beratta att idag sa bokade Pappa jag o Martin biljetter till Madison Sqaure Garden for att se en ishockeymatch mellan New York Rangers o New Jersey Devils. Kostade 1100 kr per biljett o usla platser, haha.. men det kommer bli en jatte rolig upplevelse anda. O min andra hockeymatch i hela mitt liv.. Sa trakigt kan det val inte vara? eller? (A) Haha.

Hoppas ni hemma sover gott just nu :) Det gor jag iaf om 2 timmar nar ni borjar vakna till. Kram pa er!



Min sota lilla pojke som ar helt grym pa baseboll. Traffade 10 av 15 kast,
o da kastade jag skit daligt, hahahaha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback