Gladare idag..

Haha :) Inser nog att mitt inlagg igar inte var varldens gladaste men sa ar det ju ibland :) Nu ar det iaf mycket battre efter en bra morgon med snalla barn o aven en sen frukost med Tea o Josefin :) Nu ska jag snart in i duschen, o efter det ska jag ivag en runda med Elin till nagra butiker.
Barnen kommer vid 3, o nar Colleen ar hemma fran jobbet sa ska vi ivag o se Alvin o ganget 2 :) Ska bli trevligt att gora ngt roligt med familjen. Efter det ska Nina o jag mote upp resten av tjejerna o sen far vi se vad vi hittar pa tillsammans :) kanns som att jag har en riktigt bra dag framfor mig iaf :) ME LIKE!
Imorgon ska jag umgas med Nina o kanske aka till ett kopcenter, pa kvallen blir det nog bowling.. Sondag, vem vet? Kanske in till New York for en promenad i Central Park om vadret vill :)
Kram <3
» Jan Palmgren

Hej Malin

Jättekul att läsa din blogg, hoppas att det löser sig med din data

Janne med familj

Datum: 2010-01-08 / Tid: 17:56:41
» Anonym

Hej Malin.

Jättekul med din blogg, jag känner igen mig i mycket när du berättar om barnen, hoppas att det löser sig med datan.

Janne

Datum: 2010-01-08 / Tid: 17:59:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback