Gott Nytt År! Happy New Year!

Oj oj oj vad ni varit nyfikna på hur jag hade det igår! Idag ser jag att många av er har varit inne flera gånger för att kolla om jag har skrivit ngt. Förlååt för den sena uppdateringen, men oj vad seg jag har varit idag. Ni vem, det har varit en sådan där "söndag" då man vill göra ngt men man orkar inte o man har lite ångest över att man snart börjar jobba eller har skola. En sådan dag har det varit, så ha överseende! HAHA :)

Såå.. Igår. Klockan 5 mötte jag och Nina våra nyfunna svenska vänner (känns som vi känt varandra hur länge som helst?, haha) Josefin, Tea och Elina, för att äta på en restaurang som heter Broadway. Väldigt trevligt, och klockan sex amerikansk tid satt vi alla och hade ett litet "moment" när vi skålade och firade det nya året i sverige med tårar i ögonen! Så skönt att vara med tjejer som vet hur man känner, och som upplever detsamma! En väldigt trygg känsla.

Efter middagen åkte vi hem till mig för att fixa i ordning oss för kvällen och dricka lite. Oj vad jag har saknat att vara i ett rum fyllt med kläder, smink o tjejer som trängs framför en spegel. Haha, mitt rum var i kaos, och jag älskade det! :) Föräldrarna hade fest med 40 pers på övervångingen, och alla var jätte trevliga trevlig o nyfikna på oss. Barnen var nyfikna också och gjorde allt de kunde för att få våran uppmärksamhet. Fick till och med en liten drink av mina föräldrar här vilket jag måste säga att jag uppskattade att jag fick deras förtroende till att göra det. Haha, för er som inte vet så är åldergränsen 21 för att dricka alkohol här. Vilket gjorde problem för oss på nyår, eftersom alla uteställen har 21 som åldersgräns, och 3 av oss var bara 19..

Det ledde till att vi åkte till en nattklubb som heter Abyss, och som hade 19 i åldergräns. Så med gulliga Tea som chaufför satte vi oss i bilen o åkte dit, hahahaha.. Och det visade sig att vi var de enda vita på hela stället! Stället var fullt och vi var de enda vita! Haha! Jag och Tea var även de ända som ver riktigt blonda, så jag har aldirg känt mig så blond i hela mitt liv. Trots att vi var så annorlunda har jag aldirg varit så anonym på en klubb förut. Vi var totalt jätte ointressanta, haha.. vilket verkligen inte gjorde oss ngt alls, utan vi dansade och hade det jätte kul vi tjejer! Vid 12 slaget räknade alla ner tillsammans i diadem som det stod happy new year på, och prick tolv så släpptes svarta och silvriga ballonger ner från taket, konfetti, glitter, You name it! Hahaha :) Typsikt nyår man ser på film. :) Jätte kul hade vi...

Vid klockan 2 lämnade vi klubben (fattar inte att vi stannade så länge, men vi dansade o hade kul o musiken var bra). Hungriga som vi var försökte vi beställa mat genom McD's drive thrue fast att det var stängt! Så jävla pinsamt, men vi kör fram dit man betsäller och en röst säger ngt som vi inte uppfattar. Vi skriker att vi vill ha 10 cheeseburgare, men får inget svar så vi skriker 8 istället.. Haha.. När inte det funkar backa vi bilen o kör fram igen, och skriver 8 cheeseburgare. Efter det börjar det sakta men säkert gå upp för oss att det är stängt, och vi kör gapskrattandes därifrån och känner oss ganska bortgjorda. Men sånt får man bjuda på! :) Hahaha!

Ett öppet Buger king räddade i alla fall våra hungrifa magar innan vi åkte hem för att sova :) En händelserik och annorlunda nyår som jag kommer minnas hela mitt liv. Tack tjejer för en jätte rolig kväll! <3
Hoppas ni hemma hade en bra nyårsafton ni oxå! Gott nytt år allihopa! <3



En minut innan 12-slaget i Sverige. Gott nytt år! <3




Tea, Jag, Josse, Elina :)





Underbara Nina och (underbara) Jag :) Hahahahaha!




Glitter och Glamour





:) Haha




Burger King räddade oss. Med världens största läsk, vem dricker så mkt?
Lägg märket till mitt gröna band runt armen (over 21) hur det gick till vet jag inte?
Fick över 21 förra gången också, haha, tur ska man ha ibland. Dock drack jag inget ute, men ändå (A)

» Mamma

Vårt firande såg likadant ut, dock inga diadem ;-)

Datum: 2010-01-02 / Tid: 10:33:40
» Pappa

Väntat länge på denna uppdatering, men så är det ju 6 timmar och lite dagen efter för dig= kanske 12 timmar haha. Vi firade också med dans och olika ansikts masker, men det kom inga ballonger. Pappa.

Datum: 2010-01-02 / Tid: 19:00:18
» nina

Galen kvall baby! tack tack tack for en oforglomlig kvall!1

Datum: 2010-01-03 / Tid: 08:03:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback