IDAG KOMMER PAPPA O MARTIN

Om 2 timmar gar mitt tag in till New York dar jag ska mota upp Pappa o martin. Har fortfarande inte fattat att jag verkligen ska traffa dem, men det lar jag ju fatta om nagra timmar. Svin kall o monligt ar det, men antar att jag inte ska klaga med tanke pa vadret hemma. Det blir val typ som sommar for pappa o martin, haha.

Imorgon blir det Mamma mia med Nina o elin.. Pappa o martin far roa sig sjalva nagra timmar, men det ska val inte vara helt omojligt, haha! Nu maste jag packa!
Skriver igen pa sondag eller mandag, hoppas ni alla far en super bra helg! Puss o kram!
» Åsa Blomquist

Hej Malin !

Hoppas att ni får en fantastisk tid tillsammans ni tre ! Roa sig i New York går nog väldigt bra för Tommy & Martin på egen hand..annars undrar man ju....Jag är jätte avis men min tid kommer när du får jogga genom New York med mig , så glöm inte att träna inför denna utmaning !

STOR KRAM till alla tre // Åsa

Datum: 2010-02-01 / Tid: 07:46:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback