Jag lever... typ.

I tisdags fick jag vinterkraksjukan, o har sedan dess inte statt pa benen.. Haha. har sa ont i magen att jag knappt kunnat ga, men  nu borjar jag antligen kanna mig som en manniska igen. (efter en coca cola o lite annat sott, haha) Imorgon kommer Pappa o martin hit o jag kan inte fatta att tiden har gatt sa fort, helt otroligt! Jag langtar ngt fruktansvart efter att fa krama om dem.
Nu orkar inte inte skriva mer, haha..  men nu vet ni ju att jag har ateruppstatt iaf :)
Kram pa er dar hemma!
» Mormor o Morfar

God morgon Malin.



Vi har undrat vad som hänt Dig.

Det har varit så tomt på Din blogg.

Men fick höra vad Du varit ute för i

går kväll på Skypen, så kommer ju Pappa o

Martin till Dig i kväll. Så blir det bra igen.

Hoppas att Ni får det bra



Kramar frå oss !!!!!!!!!!!!!

Datum: 2010-01-29 / Tid: 08:47:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback