Megs gymnastik..

Igar foljde jag med familjen till Rebound dar Meg tranar gymnastik. Hon skulle ha en liten ovning infor kommande tavlingar, o for mig var det valdigt viktgit att komma dit o titta igar eftersom Meg nastan bor i gymnastiksalen. Hon ar dar fem ganger i veckan, o varje gang tranar hon minst fem timmar at ganger. O hon ar bara 10 ar gammal, det ar helt sjukt. Hon borjade med gymnastik nar hon var 2 ar gammal, o som 3aring fick hon trana med barn i sexars alder bara for att  hon var sa duktig. Hon ar fortfarande valdigt bra nar hon verkligen kampar o forsoker, men jag tror att hon har borjat trottna lite, o det visar sig pa hennes resultat. Men det kan man nastan forsta om man som 10aring ar dar sa mkt, o resten av ens fritid gar till att plugga.
iaf, jag tyckte att hon var hur duktig som helst o jag var jatte imponerad. jag kan ju inte ens gora en kullerbyta langre, haha! Se o bedom sjalva :)
.
Utsikten fran bilen :)
Meg
Forsok inte detta hemma, haha.
» Pappa

Hej Gumman! Snart 8 dagar kvar, så kul det ska bli. Martin kom förbi när jag tittade på bilderna i bloggen, han sa bara kort,-Det där kan ju aldrig vara Malin haha, kommentaren gällde bild 3. Alla hälsar. Pappa

Datum: 2010-01-20 / Tid: 20:15:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback