Min dag..

Jag har fortfarande en liten klump i magen som skriker hemlängtan, men det är iaf bättre idag! :) Så det går åt rätt håll iaf :) O det får man ju vara tacksam för. Lever mycket på att pappa o martin kommer om 3 veckor. Det gör mycket att veta det.

Min dag har varit ganska lugn, var på Chuke Chese med Nina o hennes tvilligar, sedan gjorde jag lite små ärenden runt om där jag bor. Meg o Em hade gymnastik på helt olika ställen på precis samma tid, vilket såklart var ganska svårt, men Em var bara 15 minuter sen så tycker att jag klarade det ganska bra iaf :) Haha. Efter att lämnat tjejerna spelade jag och Just nintendo, o han dödade mig hela tiden. När jag väl dödade honom börjar han gråta som ett barn, eller han är ju ett barn, haha.. men endå? Snart 6 år? Hahaha.. Jag vågade inte spela mer efter det utbrottet, hahaha!

Imorgon ska jag till gymet på morgonen, sedan har jag inte större planer faktiskt. Vi får väl se vad som händer o sker! Just nu sitter jag o tittar på en dokumentär om Tiger Woods och stackars Elin.. Ganska underhållande att höra hur de utalar elins namn, haha :) Dem har jätte problem med det här nere.

Aja, nu är det snart sovdags :) Lite mer tv o sedan däcker jag. Sov gott <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback