Sa har haller du dig varm i husen i New Jersey..

Det ar svin kallt i alla hus har i New Jersey, o jag fattar inte varfor de snalar sa med varmen? Mitt rum ar en bastu, for jag har elementet pa hogsta for jag behover ett varmt rum att komma in i o ta det lite lungt. man blir trott av att frysa.. Haha..
Iaf.. Jag upptackte ngt som gor att huset kanns varm, Ak till gymmet, trana 1,5 timme, ak hem o sta o prata ute med Nina i tio minuter i bara jacka o shorts, o sedan gar du in i huset. Da kanner du faktikst att det finns lite varme i huset. :) Ett annat tips: ta inte av dig jackan.. pa lange..
Det var det de! En liten varning till er som kanske ska till Usa snart (pappa o martin, haha).
Nu blir det en vaaaaaaaaaaaaaaaarm dusch!
» Pappa

Jag ska köpa med lite svenska fliskläder till dig, hittade ett par snygga trosor i flis till dig i kostoa. Älskar dg Pappa

Datum: 2010-01-14 / Tid: 01:01:20
» Marie

Ja...det är ju flera som oroat sig för Tommys engelska nu när han ska hälsa på, men jag har tänkt: Det går nog bra. Men nu blir jag lite orolig.. "Flis"??? "FLIS"???!! Menar du månne "Fleece"?? Ha, Ha!

:) Kram från Marie

Datum: 2010-01-14 / Tid: 15:27:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback