Skridskoakning o Underbara vanner

Dagen borjade med en lang sovmorgon o en lung formiddag. Vid 12 tiden var det dags for det manliga (assa inte manliga, hahaha.. assa en manad. Ibland blir det verkligen fel nar det felar tre bokstaver, haha) au pair motet, som idag agde rum i en ishall av alla stallen, haha! Alla i min vardfamilj foljde med mig, o det var verkligen jatte mysigt. Barnen (OCH JAG) var som bambi pa hal is i borjan.. Men sen gick det battre o battre o barnen (OCH JAG) gick fran att aka runt o halla sig i rinken fran att aka hela sjalvstandigt utan att halla i sig eller ha ngn med sig. Just var helvild o akte som om det inte fanns nagon morgondag, Em stakade sig fram o ramlade varannan meter, men vad duktig som kampade pa. Meg var lite feg o ville inte aka, men nar hon efter tva timmar antligen gick ut pa isen slutade det med att Em ramlade o drog ner Colleen o Just som alla foll pa Meg som fick jatte ont. Sa det var slutet pa hennes skridskoaventyr tyvarr..

Efter ishallen fortsatte jag till McD med Josefin o Tea, o nar vi val kollade pa klockan sa visade det sig att vi varit dar i 4,5 timme o pratat pa hur mkt som helst. Helt sjukt vad tiden gick snabbt. Vi hann bli hungriga igen nar vi satt dar, haha. Men det var verkligen helt underbart att sitta med dessa tva fina tjejer o prata om livet hemma, minnen, jobbigheter, framtidsplaner... jag har verkligen hittat vanner som jag kan dela allt med o som jag vet att de alltid kommer att finnas har for mig o stalla upp. Vi gjorde alla egna val att ge oss ut pa ett aventyr, men nu har vi liksom slagits ihop, o vi ar ute pa detta aventyret tillsammans nu. Detta galler sa klart aven med Nina o Elina oxa, aven om de inte var med pa McD idag. jag har verkligen tur att jag har hittat dessa tjejer! :) TACK TILL ER! <3

Kvallen spenderades med Nina, med annu mer prat o en liten runda med bilen. Imorgon ar det mandag igen.. men kanns som att denna veckan komma springa fram eftersom Pappa o martin kommer pa fredag. KAN NI FATTA DET? Haha :) tiden springer verkligen i vag.. 





Ja, hur ska detta ga om man inte ens kan halla balansen pa land? Haha



Just o jag



finaste tjejerna :) + tea men som tyvarr inte var med o akte..




En Nina o En Malin



Meg o jag gick loss framfor kameran.. Haha




Jag med Em o Just.. <3

» Pappa

Inga hjälmar? men isen är säkert mjuk over there.

Datum: 2010-01-26 / Tid: 07:32:55
» Shirin

Kul och se dina bilder=D Några blåmärken nu??=D Saknar dig jätte mkt.

btw, vi har likadan halsduk:D haha

Älskar dig<3

Datum: 2010-01-26 / Tid: 13:07:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback