Sverige tar over Usa?

Ikea vet vi ju alla att det nastan finns overallt i varlden, o sjalvklart finns det har i Usa. H&M finns pa var och varannan gata inne i New York och nu.... MAT-TINA. Hahaha :) En gang i veckan kan den som vill fa se denna sota lilla Tina laga mat pa en av kanalerna har i Usa. Det ni! Haha :) Det berattade en kvinna som hjalpte mig pa banken idag.

- Du kommer fran Sverige va?
- Ja :)
- Vet du hur jag visste det?
(jag star dar med en bla/gul troja som det star Sverige pa, men for att vara snall sager jag nej, haha)
- For jag kollar pa Tina Nordstrom en gang i veckan, jag alskar henne!

hahaha, den vantade jag mig inte direkt! :)

Forlat for dalig uppdatering, men utan data pa rummet sa blir det inget bloggande innan jag lagger mig. Harddisken i min data ar sonder, sa jag kan ha forlorat alla bilder jag tog mellan 2-19 december.. jag vet att det kunde varit varre, men det gor anda ont i mig att veta att jag kanske inte far tillbaka dem. Min helg var iaf jatte mysig. I fredags var jag med tjejerna o akt till en restaurang/bar med livemusik... en halvtimme skulle det ta att aka dit, men korde fel sa det tog 45 min, stannade i 10 minuter o gar skrattandes ut darifran o lovar oss att aldrig mer ta tips fran vara vardforaldrar, de ar helt enkelt inte sa bra pa utelivet har.. (det finns knappt ngt uteliv, men enda). Roligt hade vi iaf :) Lordagen spenderade vi pa ett kopcenter o pa kvallen var vi ute o at pa restaurang o bowlande. Jatte myyyisgt var det!

Sondagen var jatte lungt.. Nina o jag akte till utkicksplatsen dar man ser over till New York o sedan akte vi till stranden for att kolla in den.. Oj oj oj vad jag kommer alska att vara dar i sommar! Jatte fin sandstrand med utsikt till manhattan, ME LIKE!
Idag har jag varit pa gymet, stadat, tvattat o sant trakigt.. Nu ska jag faktiskt gora svenska pannkakor till barnen :) Vi far halla tummarna att det blir bra..

Kram pa er! <3
» Mamma

Lycka till med pannkakorna :-)

Datum: 2010-01-11 / Tid: 20:32:45
» Anonym

Tack Malin för tipset :) Har du det bra med din familj och allt? Ganska stor omställning right? Kram

Datum: 2010-01-11 / Tid: 21:30:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback