Tack, Tack, Tack!

Innan jag akte raknade jag verkligen inte med att fa det fina stod som jag har fatt nar jag akt hit! Da menar jag sjalvklart inte stod fran familjen, for det visste jag ju sa klart att jag skulle fa, haha. Men jag hade aldrig trott att sa manga av er, vanner o slakt till familjen, skulle vara sa stottande, peppande o hjalpsamma som ni har varit! Ni anar inte hur mycket det betyder att ni laser min blogg, att ni kommentar ibland, mailar o skriver kort till mig! Det gor mig sa himla glad o tacksam o jag vill bara att ni ska veta om det! O sjalvklart fortsatta med det da o da for det lyser verkligen upp min dag :)

Igar fick jag tillexempel ett mail fran Kimme o Mona-Lisa (skrattade sa jag grat nar Kim skrev att jag ska ta hand om pappa nar han kommer for hans engelska ar kand i Sverige, men inte i usa, hahaha), o idag fick jag ett brev av farmor o farfar o aven ett fran Ingemo o Cai.

Tack tack tack till er alla som laser o stottar mig, jag hoppas ni vet vilka ni ar :)

Nu ska jag faktiskt ta o kolla pa lite flygbiljetter for den 26 mars aker jag till LAS VEGAS (wiihoo) for att traffa Yousif o hans familj/slakt! Sa nu kommer pappa o martin o 2,5 veckor, o efter det sa har jag Las vegas att se fram emot! KANON! :D Hoppas allt ar bra med er dar hemma! KRAMAR I MASSOR!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback