Tacomiddag + Avatar..

Haft en jätte mysig kväll med Elina, Tea, Josefin och Nina! Åkte o handlade mat o sedan lagade vi o åt massvis av tacos! Dock blev vi väldigt sega efter maten, men beslutade oss till slut att slänga oss i bilen o åka o chansa på att det gick någon bio som vi ville se. Lyckligtvis så visade de Avtar i 3D form, så valet blev enkelt. Vi blev även världens lyckligaste tjejer när vi hittade lösviktsgodis (vilket det inte finns mkt av här i Usa), dock var det inte lika gott som hemma, men vi var lyckliga ändå! HAHA :)

Filmen var bra, men väldigt väldigt lång.. Hade lite svårt att koncentrera oss, med tanke på att det satt en kille bakom oss som lät som att han sniffade/snyftade/andades hela tiden. Ungefär som att han var förkyld. Det var hemskt. Vi hade nog 3 stora skrattattacker, o skrattade så vi grät! Ganska dåligt av oss egentligen, haha.. vi tyckte att hans tysta snyftande störde, så kommer vi där o försöker hålla oss för skratt som låter ganska mycket högre, haha! Men som ni vet, så kan man inte styra över skrattattacker, och ett skratt förlänger iaf livet. Det är ju mer än vad man kan säga om det där snyftandet. Haha.

En toppen kväll med toppen sällskap! Mitt au pair år har alltid sett bra ut, men nu ser det verkligen underbart bra ut när vi har vårat lilla svenska gäng :) Jag lägger mig väldigt lycklig ikväll. Och att pappa o martin kommer om 26 dagar gör mig väldigt mycket lyckligare :D Nu säger jag god morgon sverige o god natt till oss här i New Jersey. Sniff Sniff ;D
» Nina

hahahahahahah! Galet bra, jag ska lanka till din blogg nu! ditt inlagg ar grymt gumman !tack for en underbar kvall!! <3

Datum: 2010-01-03 / Tid: 07:58:38
» Pappa

Du kommer få mer skrattatacker när Martin och jag kommer med vår svengelska haha. Risken är stor att vi lätt blir över hundra om ett skratt förlänger livet haha. Hörs senare och ses snart.Pappa

Datum: 2010-01-03 / Tid: 13:24:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback