Underbara Rebecka <3

Idag har äntligen jag och rebecka pratat med varandra på skype, och jag kan omöjligt beskriva hur glad jag är över det! När man är van att prata med någon varje dag, o inte har gjort det på över 7 veckor, då är det verkligen ngt som saknas i ens liv.. O i mitt fall, så är det Becka. Denna underbara tjej som alltid ställer upp, lyssnar och stöttar! Obeskrivligt glad över att du är min vän Bexi <3

Min dag här i New Jersey, har varit full av hemlängtan, tårar (efter att lagt på när jag pratat med Becka) och bröllopsprogram på tvn om hysteriska brudar. Alltså nästan en total skit dag, men som alltså räddades av Becka, haha :) o mamma o pappa oxå såklart eftersom jag pratade med er i morse, men det känns så länge sen just nu, haha!

Imorgon börjar vardagen igen, upp kl.7 jobba till 10, ledig till 3 o sedan jobba till 9. Men jag tycke faktiskt bara att det ska bli skönt att få tillbaka rutinen, umgås med barnen igen, o vara delaktig i hushållet. Dessa 14 dagarna har jag kanske jobbat 6 dagar, men fått lika mycket betalt, o det känns lite märkligt när man precis har komit hit. Ska bli skönt med rutiner o längta till helgerna, haha :) Låter kanske konstigt, men jag har haft så mkt hemlängtan så ska bli skönt att ha saker att göra, för när man bara är hemma en dag så går tankarna hem till nära o kära direkt.
Nu ska jag snart sova för har en känsla av att det kmr vara lite jobbigt att gå upp klockan 7 imorgon, haha.



» Anonym

awh sötnos. saknar dig verkligen. jag hoppas att vi kan prata snart igen. så glad att jag har dig! <3

Datum: 2010-01-06 / Tid: 23:14:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback