Yeeeeah! : )

Idag sa tioariga Meg att hon alskar mig for forsta gangen! Yeeah! :) Ville nastan borja grata, for jag trodde nastan att hon hatade mig eftersom hon alltid har en san attityd mot mig varje morgon. Men vem ar jag egentligen o prata om daligt morgonhumor? Hahahahaha, alla hemma vet att dem inte vill vara den personen som vacker mig mot min vilja.. Sa i mitt hjarta forstar jag henne, men man blir sa klart trott pa det. Men iaf, nu skulle vi ju prata om det positiva o inte det negativa! Hon sa iaf att hon alskar mig, sedan slog hon upp pa google translate o sa pa valdigt dalig svenska: Du ar den basta au pairen i varlden.

Nu ska jag sova, ar helt slut idag. Imorgon lovar jag att lagga upp bilder fran central park. Sov gott!
» Pappa

Morgonhumör menar du? Du skrev morgon humor! Haha.

Men jag vet vad du menar med väcka Malin. Annars ett stort A i betyg för dig som au pair. Älskar dig. Pappa

Datum: 2010-01-21 / Tid: 06:58:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback