38 grader varmt ute!

Idag har vi som sagt 38 grader varmt, o tro mig, man kan inte gå ut om man inte har nära till pool eller hav en dag som denna. Vilket jag såklart inte har idag, haha.
Jag är ledig mellan 9 o 1 idag, sedan ska jag hämta Med fårn gymnastiken, ta med henne till biblioteket och sedan hämta Just o Em från camp.

Från o med idag så kommer jag jobba mellan klockan 7-6 varje dag, alltså 11 timmar om dagen. Kommar bli fullt upp, o ganska jobbigt från o till, för det är många aktiviteter som ska in under dagarna o inte mkt tid för roliga saker. Men o andra sidan, det är ju jobb, haha :)

Kvällarna kommer iaf spenderat med Eliiiiiiina, o det blir allt från picknik, utomhus bio i New york, shopping, stranden.. ja, allt! Kvällarna ska utnyttjas till fullo :)

Ikväll ska jag o tjejerna hem till Tea på avskedsfest. Alltså ännu en av gänget som lämnar oss. Känns jätte konstigt att man bara blir färre o värre, men samtidigt kommer det in nya vänner vilket såklart är roligt. Ikväll väntar iaf pool, volleyboll o pizza med tjejerna! <3 MYS. Trevlig resa hem Tea! Du kommer bli saknad här i New Jersey.

PS. IMORGON KOMMER ÄNTLIGEN MINA 5 SANDALER SOM JAG HAR BESTÄLLT.
MÅTTE DEM BARA PASSA EFTER DENNA LÅNGA VECKAS VÄNTAN.. HAHA.
» Pappa

Hej gumman! Här hemma är det inte några 38 grader och ingen vollyboll heller, få se om det kan bli det i Polen. Hörs idag hoppas jag. Pappa

Datum: 2010-07-07 / Tid: 07:32:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback