Atlantic City :)

Innan bilderna måste jag bara dela med mig av en konversation jag och Just hade idag, haha!

Just - Malin, ska du ta med kameran nu igen?
Jag - Ja, haha! Jag gillar ju att ta kort...
Just - Och vara med på kort..
Jag - Haha ja, det oxå..
Just - Är du en sådan där hollywood stjärna eller?















» Pappa

Hej hollywood stjärnan :) Kul att se lite bilder från trippen. Hörs i dag vid 15.00 ? Äskar dig. PS kolla klockan, morgon-pigg va Haha. Pappa

Datum: 2010-07-27 / Tid: 05:10:01
» Mamma

Hej! Tycker inte att AC ser riktigt så sunkigt ut som det lät på dig, ser bara söta linslusar :-) Love U! Kram

Datum: 2010-07-27 / Tid: 07:59:03
» Gunilla

Hej Malin!

Du ser verkligen ut att ha det så bra, och din familj verkar underbar!Roligt att läsa barnens kommentarer! :-)Ha det så bra!

Kram

Gunilla

Datum: 2010-07-27 / Tid: 10:47:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback